Betaalgegevens wijzigen

Betaalgegevens wijzigen

Wilt u uw bankrekeningnummer aanpassen? Stuur ons uw nieuwe bankrekeningnummer dan per post of e-mail. We hebben namelijk uw handtekening nodig voor de machtiging voor uw nieuwe rekening. Ook als u wilt betalen via automatische incasso, hebben we uw handtekening nodig. Uw andere betaalzaken regelt u in Mijn Account .

Nieuw bankrekeningnummer doorgeven

Uw nieuwe IBAN-nummer kunt u aan ons doorgeven met dit formulier:

Scan en e-mail het formulier naar service@icscards.nl. Of stuur het gratis op naar: International Card Services BV, Antwoordnummer 1110, 1110 VB Diemen.

Automatische incasso aanvragen

Wilt u niet meer iedere keer zelf uw rekeningoverzicht terugbetalen? Kies dan voor automatische incasso. U machtigt ons dan om elke maand uw openstaande saldo af te schrijven van uw bankrekening. Gebruik hiervoor dit formulier:

Scan en e-mail dit formulier naar service@icscards.nl. Of stuur het gratis op naar:
International Card Services BV, Antwoordnummer 1110, 1110 VB Diemen.

Voor andere betaalinstellingen: Mijn Account of de ICS Gold Creditcard app

Veel andere instellingen rond uw Card kunt u regelen in Mijn Account. Alerts instellen bijvoorbeeld of een Extra Card aanvragen.

Betaalgegevens in Mijn Account Inloggegevens vergeten Nog geen gebruiker van Mijn Account?

Neem contact met ons op

Telefonisch

Heeft u een vraag? We helpen u graag. Bel ons maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 8.00 tot 17.30 uur.

Contactformulier

Stuur een e-mail via het contactformulier in Mijn Account.

Postadres

Postbus 23225, 1100 DS Diemen